سمارة المغربية للكروشيه والاشغال الفنية
نرحب بك عزيزتي الزائرة وندعوك للتسجيل في منتديات سمارة المغربية للكروشيه والاشغال الفنية لمعاينة كل المواضيع .
اهلا وسهلا بك .
نرحب بك عزيزتي الزائرة وندعوك للتسجيل في منتديات سمارة المغربية للكروشيه والاشغال الفنية لمعاينة كل المواضيع .
اهلا وسهلا بك .
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بالكروشيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ام العلوم
عضوة فعالة
عضوة فعالة
ام العلوم

والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Empty
مُساهمةموضوع: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الإثنين يونيو 13 2011, 23:56

السلام عليكم سويت هذه الورود واريد طريقه لكي اجعل وسط الدائره محشي بطريقه حلوه كيف اشبكهم بدون فراغات
[img:1457]http://hh7.net/June3/h[url=http://hh7.net/][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]h7.net_13080308481.jpg[/img:1457][/url]
سمارة المغربية
الادارة
سمارة المغربية

البلد : المغرب
العمل العمل : احب الكروشيه
المزاج المزاج : الحمد الله على كل شئ

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 01:42

صباح الخير ام العلوم ايه الجمال ده والروعة دي ورود عملتيها لوحدك ماشاء الله عليكي حبيبتي وورود جميلة فعلا تسلم ايديكي .انت عاوزة تشبكيهم ولا تعملي مفرش وسط وتلزقيهم حواليه او ممكن تعملي واحدة في الوسط وتبتدي مفرش عليها وبعدين تعملي الورود دي في الاخر شوفي انت تحبي تعملي ايه وانا معاكي.حيطلع كده احلى.انت اختاري وقوليلي.
https://samara-ahlamontada.forummaroc.net
ام العلوم
عضوة فعالة
عضوة فعالة
ام العلوم

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 01:50

تسلمين حبيبتي على كلامك الحلو انا اريد اشبكهم لاعمل مفرش وبصراحه مااعرف اعمل شبكه لكي اضعهم فقلت اشبكهم وخلاص واريد املي قلي الورده بلون ثاني ولكن مااعرف شون احشيه
سمارة المغربية
الادارة
سمارة المغربية

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 02:03

حبيبتي انت تعملي واحدة في الوسط وتلزقي الخيط علي الحاشية الي طالعة واشبكي كل الورقات ببعض لغاية ماتكمليهم كلهم ويكون عندك وردة واحدة في الوسط والباقيين دائرة حواليها وبعد كده تيجي لوسط كل مجموعة وتعملي الي انت عاوزة وردة صغيرة وتلزقيها تعملي بس سلاسل زي ماتحبي المهم الزقيهم الاول كان ممكن تعملي الخطوة دي وانت بتشتغليهم يعني كل ماتخلصي وردة والتانية تلزقيهم في اخر السطر.بس مش مشكلة الزقيهم الاول وبعدين نشوف نعمل ايه في وسط الفراغ.
ام طارق
مديرة المنتدى
ام طارق

البلد : اليمن
العمل العمل : الكروشيه
المزاج المزاج : نرفوزه حبتين بس قلبي طيب

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 04:30

ماشاء الله عليكي ام العلوم هذا الشغل ولابلاش انا لسه بدورلك على المفرش البيضاوي السهل اذا ما لقيت سهل حنعمل واحد من اللي عندي واتعبي شويه ياستي
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
ام العلوم
عضوة فعالة
عضوة فعالة
ام العلوم

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 06:26

اشكرك اختي جزاك الله خير ولكن مافهمت شرحك ياريت توضحي بالصور
سمارة المغربية
الادارة
سمارة المغربية

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 14 2011, 07:23

اختي ام العلوم علشان اوضحلك بالصور لازم اعمل انا كمان الورود دي .واشبكها مع بعض بالصور.حشوفلك طريقة سهلة وتكون موضحة بالصور اوكي حبيبتي
.لو موجودة روحي لعلبة الدردشة انا حشرحلك ازاي اوكي اختي ام العلوم.
أم مزنة
عضوة فعالة
عضوة فعالة
أم مزنة

البلد : الامارات
العمل العمل : طالبة
المزاج المزاج : راااااااايقة على الاخـــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح   والله خجلانه من عدكم  لكن وين اروح Icon_minitime1السبت يونيو 18 2011, 13:19

ما شاء الله عليك يا فنانه

والله خجلانه من عدكم لكن وين اروح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هدييتي لاخواتي بالمنتدى